Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej. |
Zamknij |
Panel wyszukiwaniaPanel Obsługi Klienta |
Aktualności
Oferujemy możliwości migracji konta z serwisu sendit24.pl do serwisu nowy.boxpoint.pl. W ramach serwisu nowy.BOXpoint.pl zyskacie Państwo dostęp do oferty Orlen Paczka (przesyłki w cenie od 7,70 zł) oraz opcję importu czyli nadania przesyłek z krajów UE do Polski. Sprawdź cennik i zamów kuriera. Serwis nowy.BOXpoint.pl oferuje między innymi wyszukiwarkę kodów pocztowych, wyszukiwarkę paczkomatów oraz wyszukiwarkę punktów Orlen Paczka. Oferujemy możliwość migracji części danych konta w tym jednostek konta pre-paid do serwisu nowy.BOXpoint.pl. Zapraszamy.
W wyniku zakończenia okresu przejściowego oraz podpisania umowy handlowej pomiędzy UE a Wielką Brytanią powstała granica celna.
Od 01.01.2021 wszystkie przesyłki wysyłane w tym kierunku lub wysyłane z terytorium Wielkiej Brytanii do krajów UE wymagają odprawy celnej. Wyjątek stanową adresy i kody z Iralndii Północnej. Wznowienie przesyłek w tym kierunku i z tego kierunku będzie możliwe po wdrożeniu dodatkowego formularza "celnego" który z dużym prawdopodobieństwem zostanie wdrożony jeszcze w styczniu. Będziemy o tym informować. Do tego czasu zlecenie nadań do i z Wielkiej Brytanii będzie tymczasowo wyłączone. Po wdrożeniu nowej funkcjonalności będziemy mogli przyjmować zlecenia do i z Wielkiej Brytanii tylko z wprowadzonymi danymi celnymi oraz z załączoną do przesyłki fakturą lub innym formalnym dokumentem potwierdzającym wartość towaru umieszczonego w przesyłce. Przesyłki bez wprowadzonych danych celnych, a także załączonych bez załączonych faktur będą zwracane na koszt Nadawcy.
Jak już informowaliśmy wcześniej w przypadku odprawy celnej trzeba uzyskać numer EROI, trzeba znać kod klasyfikacji towaru, trzeba ustalić warunki transportu Incoterms, trzeba przygotować i załączyć dokumenty dotyczące towaru (np.: fakturę), następnie należy upoważnić agencję celną do odprawy celnej.
Aby otrzymać numer EORl, należy na Platformie Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) www.puesc.gov.pl. złożyć wniosek dostępny w ramach usługi e-Klient.
Kod klasyfikacji towaru w oparciu o który określany jest kod taryfy celnej można sprawdzić na stronie: ext-isztar4-test.mf.gov.pl. Odpowiedni kod taryfy celnej umożliwia zastosowanie właściwej stawki i kwoty cła, a agencji celnej odpowiednie zgłoszenie przesyłek do oclenia.
Warunki Incoterms określają podział kosztów transportu, odpowiedzialności i ryzyka pomiędzy nadawcę i odbiorcę paczki. Wybór odpowiedniego Incotermu przez na-dawcę wskazuje, która strona (nadawca/ odbiorca) ma pokryć koszty związane z usługą odprawy celnej, podatkami i cłem, a także jaki rodzaj odprawy ma być przeprowadzony. Dla paczek wysyłanych do krajów poza UE, mogą zostać doliczone dodatkowe koszty ze względu na konieczność odpraw celnych oraz należności celno-podatkowe.
Do każdej paczki wysyłanej do Wielkiej Brytanii należy dołączyć fakturę handlową lub fakturę proforma w dwóch egzemplarzach (oryginał plus jedna kopia). Fakturę handlową dołączamy do przesyłek zawierających towar będący przedmiotem transakcji handlowej, a fakturę proforma do paczek niehandlowych zawierających np. dokumenty, próbki, katalogi, wzory, itp. Faktura powinna być umieszczona na opakowaniu paczki tak, aby w razie konieczności była ona łatwo dostępna dla służb celnych.
Wielka Brytania opuści Unię Europejską 31 stycznia 2020 roku. Od tego dnia między innymi dla przepływu towarów i usług rozpocznie się okres przejściowy, który zgodnie z zakończonymi negocjacjami pomiędzy Unią Europejską a Wielką Brytanią powinien zakończyć się do dnia 31.12.2020.
Po tym okresie status celny Wielkiej Brytanii będzie zależał od rezultatów trwających negocjacji i porozumień z Unią Europejską. Jednym z rezultatów może być przyznanie Wielkiej Brytanii statusu państwa trzeciego z punktu widzenia Unii Euroipejskiej. Może to oznaczać, że przepływ towarów i usług, a tym samym wysyłka paczek między Unią Europejską a Wielką Brytanią, będzie podlegał dozorowi celnemu jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2021 roku.
Zatem w roku 2020 wysyłka paczek między Unią Europejską (w tym Polską) a wielką Brytanią nie ulega zmianom, a w zależności od zakończenia negocjacji jakiekolwiek zmiany nastąpią w roku 2021.
W dniu 04.01.2020 przewoźnik InPost informował o przerwie technicznej w dniach od 05.01.2020 do 06.01.2020. Obecnie zamówienia obsługiwane są w normalnym trybie. Zlecenia są przesyłane do InPost oraz generowane są listy przewozowe.
Poniżej komunikat od InPost. "Okres świąteczny był dla nas niezwykle wymagający. Dołożyliśmy wszelkich starań, żeby wszystkie paczki dotarły na czas i znalazły się pod choinką. Teraz potrzebujemy dosłownie chwilki, żeby się zregenerować. W związku z tym zaplanowaliśmy niezbędną przerwę techniczną w pracy systemu, która potrwa od 5 stycznia od godziny 16:00 do końca dnia 6 stycznia 2020 roku."
Płatności realizowane takimi instrumentami jak karty debetowe, kredytowe lub szybkie płatności internetowe nie są uznawane za „płatności dokonane przelewem”, tzn. nie są objęte przepisami dotyczącymi wykazu podatników VAT. Tym samym, skoro nie jest to przelew, ale zlecenie płatnicze, czyli oświadczenie płatnika lub odbiorcy skierowane do jego dostawcy, które zawiera polecenie wykonania transakcji płatniczej to zapłacenie kartą lub pay-by-linkiem nie będzie skutkować poniesieniem negatywnych konsekwencji podatkowych (utratą kosztów uzyskania przychodu). Jest to oficjalne stanowisko Ministerstwa Finansów, które można znaleźć na oficjalnej stronie rządowej (https://www.gov.pl/web/kas/pytania-i-odpowiedzi). Jednocześnie należy zauważyć, że ewentualne sankcje (utrata kosztów uzyskania przychodów) dotyczą wyłączne płatności przekraczających 15 000,00 PLN.
W związku ze zmianą cen usług świadczonych przez przewoźnika InPost sugerujemy Państwu skorzystanie z usług Patron by FedEx. Operatorem tych usług jest Patron Service, natomiast fizycznie usługi przewozowe w tym przypadku są świadczone przez FedEx, tzn. że zarówno transport przesyłek, odbiory oraz doręczenia są realizowane przez kurierów FedEx.
W przypadku przewoźnika InPost Kurier do ceny przesyłek doliczana opłata za odbiór przesyłek. Koszt odbioru jest uzależniony od ilości przesyłek w zamówieniu. W przypadku dodania do zamówienia 5 lub więcej przesyłek opłata za odbiór wynosi 0 PLN. Aby odbiór więcej niż jednej przesyłki był traktowany jako jedno zlecenie odbioru przez InPost dane nadawcy (imię i nazwisko, nazwa, dane adresowe, dane kontaktowe) dla każdej przesyłki w zamówieniu muszą być takie same co do znaku. System w oparciu o podane przez użytkownika dane będzie automatycznie wyliczał koszt odbioru i wyświetlał go na stronie podsumowania zamówienia.
Informujemy, że Geis Parcel PL Sp. z o.o. z dniem 31.08.2019 kończy działalność operacyjną w Polsce. Obecnie występują problemy z odbiorami i doręczeniami przesyłek obsługiwanych przez firmę Geis Parcel PL Sp. z o.o. W związku z powyższym oferta firmy Geis Parcel PL Sp. z o.o. zostanie wkrótce wyłączona. Sugerujemy aby do czasu jej wyłączenia wybierali Państwo ofertę innych przewoźników. Jeśli wysyłacie Państwo większe ilości przesyłek korzystając do tej pory oferty przewoźnika Geis Parcel PL Sp. z o.o. możemy zaoferować Państwu atrakcyjne ceny na usługi innych przewoźników.
Nowa funkcjonalność importu aukcji z serwisu Allegro została wdrożona. Zmieniony został system logowania oraz importu. Aby importować aukcje z serwisu Allegro należy zalogować na konto w serwisie Allegro. Po zalogowaniu można rozpocząć import nowych (nie importowanych wcześniej) aukcji.
W związku ze zmianami wprowadzonymi przez allegro zmieniony został system logowania oraz importu aukcji z allegro. W chwili obecnej udostępniliśmy Państwu roboczą wersję systemu, Po zakończeniu wdrożenia udostępnimy Państwu pełną funkcjonalność.
Nowe niższe ceny pakietów abonamentowych. W ramach pakietów oferujemy atrakcyjne ceny na usługi krajowe i międzynarodowe. Pakiety abonamentowe przeznaczone są dla użytkowników, którzy posiadają konto w serwisie oraz generują miesięcznie większe ilości przesyłek. Aby uruchomić pakiet należy skorzystać z funkcji "kup teraz" w zakładce "kup abonament".
Informujemy, że serwis wprowadził usługi DPD Polska sp. z o.o oraz Patron Service sp. z o.o. dla przesyłek krajowych. Zapraszamy do zamawiania.
Informujemy, że serwis wprowadził usługi DPD Polska sp. z o.o oraz Inpost Paczkomaty sp. z o.o. dla przesyłek międzynarodowych. Zapraszamy do zamawiania.
Informujemy, iż w dniu dzisiejszym serwis wprowadził usługi DHL Express Poland sp. z o.o dla przesyłek krajowych. Zapraszamy do zamawiania.
Z przyjemnością informujemy, iż w dniu dzisiejszym serwis wprowadził usługi firmy InPost Express sp. z o.o.. Inpost Express jest typową firmą kurierską świadczącą usługi przewozowe na zasadach drzwi-drzwi, co oznacza iż kurier odbiera przesyłkę z wskazanego adresu nadawcy i dostarcza ją pod podany adres odbiorcy. Zapraszamy do zamawiania.
W dniu 24 grudnia 2015 obsługa serwisu będzie do Państwa dyspozycji w godzinach 09.00 - 15.00.
W dniu 24 grudnia 2015 kurierzy przewoźników będą pracowali do godziny 14.00. W związku ze skróconymi godzinami pracy przewoźników odbiory zaplanowane na dzień 24 grudnia 2015 mogą zostać przesunięte na okres po Świętach.
Informujemy, iż od dnia 29 listopada 2015 r. przewoźnik K-EX sp. z o.o. nie będzie obsługiwał przesyłek powyżej 30kg. Obsługa przesyłek powyżej 30kg, którą świadczył do tej pory przewoźnik K-EX sp. z o.o. zostanie przejęta przez ET logistik sp. z o.o., podmiot należący, tak jak K-EX sp. z o.o., do międzynarodowej grupy logistycznej Geis z siedzibą w Niemczech. Przejęcie obsługi przesyłek powyżej 30 kg przez ET logistik sp. z o.o. związane jest ze zmianami organizacyjnymi w grupie kapitałowej Geis, mającymi na celu podniesienie jakości świadczonych usług poprzez przekazanie obsługi przesyłek powyżej 30kg do podmiotu, który specjalizuje się w ich obsłudze oraz dysponuje bardzo dużo flotą pojazdów obsługujacych przesyłki powyżej 30kg.
Dotychczasowe ceny na przesyłki paletowe oraz przesyłki o wadze od 30 kg do 49 kg, które obsługiwał przewoźnik K-EX sp. z o.o. pozostają bez zmian.
W celu zamówienie przesyłki paletowej należy wybrać przewoźnika ETL, a następnie z selektora "Typ" wybrać opcję "paleta". W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy dostępny w sekcji "Obsługa Klienta".
W dniu 24 grudnia 2014 obsługa serwisu będzie do Państwa dyspozycji w godzinach 09.00 - 15.00.
W dniu 24 grudnia 2013 obsługa serwisu będzie do Państwa dyspozycji w godzinach 10.00 - 15.00.
W dniu 24 grudnia 2013 kurierzy przewoźników będą pracowali do godziny 15.00. W związku ze skróconymi godzinami pracy przewoźników odbiory zaplanowane na dzień 24 grudnia 2013 mogą zostać przesunięte na okres po Świętach.
Z przyjemnością informujemy, iż w dniu dzisiejszym serwis wprowadził usługi InPost. Zapraszamy do zamawiania.
Z przyjemnością informujemy, iż w dniu dzisiejszym serwis wprowadził usługi FedEx oraz UPS Polska. Zapraszamy do zamawiania.
Z przejemnością informujemy, iż uruchomilismy nową wersję serwisu sendit24.pl. Zapraszamy do zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami. Jednocześnie dziękujemy Państwu za zgłaszane sugestie, które przyczyniły się do rozwoju serwisu.
Z przyjemnością informujemy, iż w dniu dzisiejszym serwis wprowadził usługi InPost. Zapraszamy do zamawiania.
Z przyjemnością informujemy, iż w dniu dzisiejszym serwis wprowadził usługi FedEx oraz UPS Polska. Zapraszamy do zamawiania.
Z przejemnością informujemy, iż uruchomilismy nową wersję serwisu sendit24.pl. Zapraszamy do zapoznania się z nowymi funkcjonalnościami. Jednocześnie dziękujemy Państwu za zgłaszane sugestie, które przyczyniły się do rozwoju serwisu.
W dniu 24.12.2012 kurierzy przewoźnika będą pracowali w godzinach 8.00 - 14.00. W związku ze skróconymi godzinami pracy przewoźnika odbiory zaplanowane na dzień 24.12.2012 mogą zostać przesunięte na okres po Świętach.
W dniu 24.12.2012 obsługa serwisu będzie do Państwa dyspozycji w godzinach 9.00 - 14.00.
W związku z gorącym okresem przedświątecznym odpowiednio szybkie nadanie przesyłki pozwoli na jej doręczenie przed Świętami. Sugerujemy aby przesyłki, które mają zostać dostarczone przed Świetami nie były nadawane w ostatniej chwili.
W dniu 19 sierpnia w odpowiedzi na liczne Państwa prośby serwis sendit24.pl uruchomił nowe usługi związane z zwrotem pobrań. Poza dostępną do tej pory usługą pobrania typu standard, gdzie zwrot środków ma miejsce od 7 do 14 dni roboczych serwis wprowadził dwie nowe usługi:
Pobranie express: termin realizacji przelewu wynosi od 3 do 4 dni roboczych od daty doręczenia przesyłki.
Zapraszamy do korzystania z nowych usług.
Szanowni Państwo poniżej zamieszczamy informację od przewoźnika, z którym wspolpracujemy dotyczącą odbiorów i dostaw przesyłek w dniach 1-5 maja:
"Informujemy iż w dniach 1 – 5 maja 2012 zostaną przeprowadzone prace konserwatorskie na serwerach operacyjnych K-EX Koltrack oraz Web.
Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym uruchomiliśmy funkcjonalość dzięki której zakup pakietu abonamentowego realizowany jest w sposób automatyczny. Zapraszamy do korzystania z Pakietów Abonamentowych.
Szanowni Państwo w dniu dzisiejszym dobiegła końca specjalna promocja cenowa. W celu obniżenia kosztów przesyłki zapraszamy do korzystania z Pakietów Abonamentowych. Więcej informacji na temat Pakietów Abonamentowych znajdziecie Państwo pod adresem: http://sendit24.pl/texts/contact/tact/90/
Od dziś wprowadzmy nowe promocyjne ceny na usługi. Przesyłki już od 13,52 zł brutto.
Wprowadzamy nowe promocyjne ceny na start. 15,35 zł brutto do 5 kg oraz 15,72 zł brutto do 30 kg. Promocja obowiązuje do odwołania.
Oferujemy przesyłkę dokumentów lub paczek do 5 kg w cenie 15,55 zł brutto. Nie doliczamy żadnych ukrytych kosztów. Wszystkie ceny podawane w serwisie są cenami brutto i uwzględniają wszelkie opłaty dodatkowe. Szczegółowa oferta dostępna jest w cenniku.
Oferujemy przesyłki pobraniowe od 21,54 zł brutto. Nie doliczamy żadnych ukrytych kosztów. Wszystkie ceny podawane w serwisie są cenami brutto i uwzględniają wszelkie opłaty dodatkowe. Szczegółowa oferta dostępna jest w cenniku.
Sendit24.pl rozpoczyna działalność. Przy pomocy naszego serwisu, bez konieczności rejestracji i logowania możesz wysyłać przesyłki kurierskie w najniższej cenie na rynku. W naszym serwisie wszystkie dane teleadresowe nadawcy i odbiorcy, parametry przesyłki oraz parametry usług dodatkowych są dostępne w jednym miejscu i na jednej stronie. Dla użytkowników, którzy zdecydują się zarejestrować konto w naszym serwisie udostępniamy szereg dodatkowych funkcjonalności związanych z zarządzaniem kontem. Dzięki funkcjonalności szablonów zamówień dostarczamy naszym Klientom rozwiązanie umożliwiające szybkie zamówienie kuriera. Nasz serwis umożliwia wysyłkę do dziesięciu przesyłek w ramach jedego zamówienia, a dla każdej przesyłki można indywidualnie definiować dane nadawcy i odbiorcy. Zapraszamy wszystkich do wysyłania przesyłek. |